luni, martie 13, 2006

O zi pierduta...in mica parte

va salut din nou dragilor.....hai sa mai tragem un mic post cu ziua de luni 13.03.2006...poate credeti ca a fost o zii cu ghinion, dar sa stiti ca pentru mine nu a fost cu ghinion...din mai multe motive.....primul ar fii ca a trecut :P.....nuuuuu...glumeam dragilor....a fost o zii ca oricare alta....azi desteptarea la ora 7:25 dar inca o scurta atzipire de vreo 20 de minute a fost binevenita....sar repede din pat, ca na doar intarziasem....plus ca pe deasupra aveam de predat si calculatorul administratorului.....si inca o mica conferinta cu cei din conducerea administrativa a caminului nr. 4 din Suceava....subiect care nu am voie sa-l desfasor prea mult....si uite asa am ajuns la cursul de dimineata si bineinteles ca daca m-am trezit eu la ora 7 profesorul nu va binevoii sa treaca pe la scoala....asa de ciuda bipului......ok...sa nu ne suparam ca doar e 13 si ma intorc pe-o "parte" la camin gata sa le ciondanesc pe femeile de serviciu...cu privire la curatenia generala din camere....mentionez ca au dat bir cu fugitii timp de 3 saptamani.....arunc doua vorbe la administrator...inca doua vorbe putin mai sus...si hopa ca intr-o ora femeile de serviciu s-au infatisat in fata usii pregatite constiicios de munca......si uite asa puterea mea de "sef" si-a spus cuvantul :P:P:P.......sa va mai povestesc de primele mele ore de asistare la liceu?....nu va mai povestesc ca nu prea am ce....doar ca am auzit gura unui mosneag chelios timp de doua ore intr-un laborator de informatica a CN "Stefan cel Mare" Suceava....apropo era mai frig ca afara in acel laborator ingramadit intr-o incapere uitata de nenea Stefan :D...si bine ca nu a fost deajuns pe ziua de azi....ca a mai trebuit timp de un ceas sa mai ascult un alt profesor ce avea ceva cu ELEFANTII....ziua nu s-a terminat inca.... asa ca mai sunt multe de facut :un film (FG) si Protel la greu.....hai pa

Niciun comentariu: