miercuri, martie 15, 2006

zi frumoasa de martie

bre omule!!!!!!o zii de miercuri cu destul de multa distractie....apropo acu am neon la dush asa ca nu o sa mai raman cu sampon pe cap si gel de dush pe la ,hai sa trecem mai departe....mi-am ratat azi dimineata o intersectie cu Protelul dar nu a fost o problema....goooogle mi-a sarit iar in ajutor....pe la ora 14 a inceput distractia.....toti nebunii din gr. de electronica(1341) ne-am adunat la un laborator de DOMOTICA...pare destul de banal, dar daca laboratorul este tinut de catre domnul profesor P.S. atunci lucrurile se schimba.....rasete si seriozitate :) :P :D ....aaaa nu stiti ce inseamna domotica ?!= case inteligente. apoi a urmat un laborator de microcontrolere care s-a desfasurat putin mai "linistit" iar laboratorul cu dl. profesor F.C. a fost de cultura generala....frumos pana in prezent....apropo am ratat prima repriza din meciul Rapidului pt ca am avut o intalnire cu cei din comitetul caminului 4 Sv. pentru a clarifica o problema mai veche si grava ce nu putea avea o amanare....hai un 3-1 si Rapidul se califica.......bafta in continuare......Amazing Race m-a facut la psihic...:) ...sunt olecutzak obosit...ceea ce se vede si in felul cu care abordez acest post...v-am salutat

Niciun comentariu: