sâmbătă, iunie 24, 2006

mania de a paria

ce e si cu mania asta de a "paria"? este o intrebare ce mi-o adresez de fiecare data cand ma uit la un meci de fotbal .... dar niciodata nu am reusit sa-mi raspund . am cautat raspunsul pe mai multe blog-uri de profil dar nicaieri nu am gasit raspunsul .... la un moment dat am incetat sa mai caut raspunsuri in alta parte si am inceput sa pariez [ bineinteles virtual :) , ca doar sunt student ] ....nu pe un site de specialitate ci pe un forum .ro ... este vorba de a nimeri scorurile exacte ale meciurilor de la Cupa Mondiala Germania 2006 din ziua curenta , premiile nu sunt foarte mari dar in schimb sunt foarte folositoare atunci cand vrei sa fii in rand cu lumea ....de mentionat este faptul ca toate scorurile trebuie postate inainte de inceperea primului meci din ziua respectiva . Am inceput prin a ghici un scor din patru si am fost foarte fericit .... am continuat sa postez dar surpriza in ziua urmatoare nu am ghicit nici un meci [am fost dezamagit :( ] ....de aici si raspunsul meu la intrebare .... daca ai incercat macar o data devii dependent

Niciun comentariu: