luni, iunie 26, 2006

Orange Vodafone CosmOTE



astazi m-am hotarat (de plictiseala...nu ca as avea de invatat pentru urmatoarele 4 examene!) sa "navighez" putin pe site-urile companiilor ce ofera servicii de telefonie mobila in Romania... scumpa noastra tara... si cand spun scumpa o zic cu S mare :) ... mai intai am poposit pe la Orange - site aranjat frumos ... servicii acceptabile .... tarife pe masura * ... a urmat Vodafone - site foarte frumos .... servicii acceptabile.... tarife pe masura * ... a urmat CosmOTE - site nu prea frumos.... servicii nu prea ... tarife UE *..... sa nu ziceti acu ca fac eu reclama masca ca nu e asa... eu vreau doar sa deschid putin ochii celor ce cred in reclamele de la TV .... alea cu muzica buna pe fundal, donsoare cat mai cochete , domni prezentabili , oameni haiosi si zambitori .... daca ar fi si in realitate la fel ca si pe sticla ar fi foarte frumos sa vorbesti la telefonul mobil... dar Nu este asa.... toate ofertele prezentate prin reclame sunt doar pe jumatate adevarate.... ele avand si cateva stelute (**enshpe mii) referitoare la calitatea serviciului si pretul .... Iata o relatare de la fata locului ... o "mamaie" si-a cumparat telefon mobil cu abonament la xyz (nu spun Shop-ul) si cu destula hotarare s-a repezit la reprezentantul firmei cerandu.i socoteala despre servicii promise si cele primite .... cearta cearta strigate cearta (apare un baiat in uniforma neagra) si iar cearta ... reprezentantul firmei calm calm calm ... ba chiar foarte calm spuse : " Doamna ati fost deacord cu serviciile oferite de noi prin semnare contractului... Nu va mai putem ajuta cu nimic" .... " Nu mai platesc abonament " " doamna sunteti obligata sa platiti abonamentul sau abonamentele dumneavoastra" ..... si uite asa sunt fraieriti oamenii in fiecare zi .... v-am salutat

pies 1: multumesc celor ce mai calca pragul blog-ului meu... va sunt recunoscator
pies 2: am sa revin cu recuperarea banilor pe abonamente

Niciun comentariu: