duminică, iulie 16, 2006

pasionat ...

asa cum se observa sunt pasionat de electronica ... inca de mic imi placea sa desfac bucatica cu bucatica masinutzele cu telecomanda si absolut tot ce tinea de obiecte electronice in miscare si nu numai ... asa ca am ajuns in clasa a V-a sa frecventez cursuri de electrotehnica si informatica dupa care in 2002 am ajuns sa fiu asistentul profesorului care m-a indrumat la aceste cursuri ... imi aduc aminte ca primul meu cablaj a fost un licurici (doua led-uri sclipitoare), dupa care au intrat pe mainile mele TV-ul alb-negru(care este la fel de invarsta ca si mine) si radiourile cele vechi de prin podul bunicilor ... acu sa ma intorc la ceea ce vroiam sa va spun, am cautat azi toata ziua un blog ce se ocupa de aceasta tema si am gasit intr-un sfarsit electromania -> Comunitatea electronistilor romani de pretutindeni ... daca mai stiti si alte blog-uri nu ezitati sa imi spuneti ...


pies : aici o sa vedeti un Artist, iar aici partenerii artistului ... si ceva celebritati (request 18)

Niciun comentariu: