luni, august 14, 2006

cu ochii peste "gard"

am zis sa incep in fortza si ... noi blog-uri pe unde o sa mai umblu ::-- Vanda - reflecta realitatea ... Panzer - putin razboi ... Nenorocitu - ceva mai direct ... Ionut's - o sa stie multe Ioana ... Dragos Novac - zilnic, saptamanal, lunar, anual ... CevaUtil - rapid si simplu ... Grafic - imagini pentru 1000 de cuvinte ... Manafu* - cu idei multe ... LucianIlica - cu picioarele pe pamant ... sa nu uitam de BlogDay ... Fapte by Bogdan - experienta si distractie peste ocean ...

Update : JustLudacris - la inceput de drum ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

:)) nu stiu cum se face ca uite adesea sa revin pe blog la tine... http://vreau_fericire.weblog.ro :d si azi te-am gasit pe blogu lu Carmen si uite asa am revenit la blog. Promit sa revin zilnic!

ZeroViu spunea...

ma bucur ca am ajuns si pe alte blogroll-uri, cu aceasta ocazie ii multumesc lu' Carmen, desi nu stiu despre care Carmen vb :)...si eu citesc blog-ul tau rekinule ;)

Anonim spunea...

Mii de multumiri pentru ajutor! Pupici

ZeroViu spunea...

cu cea mai mare placere te mai ajut :k