miercuri, decembrie 06, 2006

Craiova UE ... neah

stiu ca urmatoarele posturi pe blog o sa-mi aduca critici mari dar ... sa bagam carbuni pe foc :
Oameni buni (parca as fi Banica jr :D) in ultimele 2 zile mi-am petrecut 20 de ore din viata calatorind cu trenul pe ruta Suceava - Craiova si retur [totul in interes de serviciu] ... ce sa spun, oboseala maxima tinand cont de conditiile oferite de "Caile Ferate Romane" ... distanta Bucuresti Nord - Craiova este un calvar daca alegi sa mergi cu un tren accelerat sau rapid si nu alegi un tren IC care ofera cat de cat conditii minime de deplasare pe distante mai lungi ... bine ca nu asta este punctul culminant al "petrecerii" ... cel mai "frumos" lucru s-a intamplat atunci cand am ajuns in gara Craiova (pentru prima data in gara si in oras) ... prima impresie a fost nasoala rau ... am crezut ca am ajuns in ghetourile din Bucuresti sau de prin L.A. (nu ca as fi fost pe acolo :D) ... m-am simtit ca la inchisoare atunci cand traversam coridoarele ingradite cu tabla zincata din interiorul garii ... nu este un loc primitor ci mai degraba unul sobru ... simteam ca sunt supravegheat de o armata de "ochii" ... nu-mi venea sa cred ca sunt intr-o gara din Romania ce doreste sa se numeasca gara UE ...

~~ end part one ~~

Niciun comentariu: