sâmbătă, iulie 22, 2006

VACANTA

"cel mai important lucru la un Blog este intretinerea" ... sper sa nu supar pe nimeni, dar am hotarat sa nu mai postez pana dupa vacanta ... vreau sa merg la munte vreo cateva zile ... apoi voi fi pe la bunici (pe care nu i-am vazut de aproape 1 an) ... in aceste conditii nu voi mai avea acces la internet si prin urmare nu mai am cum sa postez pe blog ... bineinteles ca traficul va fi zero in urmatoarea perioada, dar o sa am grija sa-l fac viu :) ... in schimb promit sa revin cu forte proaspete si cu detalii referitoare la vacanta ... va doresc si voua (cititorilor mei) VACANTA PLACUTA ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

merci d urare si vacanta placuta!!! astept(am) sa revii cu c ai promis;)

Anonim spunea...

Multumim..! O vacanta plina de adrenalina.
:)
Sa te intorci cu bine.Asta e tot ce conteaza.Apoi mai vezi tu, daca cu forte proaspete sau nu.

Anonim spunea...

vacantã plãcutã mane si distractie la maxim. Astept sã revii cu posturi noi.

Anonim spunea...

Vacanta Placuta si tie...