miercuri, septembrie 13, 2006

FIFA 07

ca orice curios m-am bagat si eu in seama cu FIFA07 ... am batut cale lunga pana ce am reusit sa pun mana pe DEMO, a trebuit sa-mi fac diverse conturi aici dupa care am fost nevoit sa-mi descarc EA D bineinteles dupa ce am completat si alte campuri obligatorii intr-un chestionar ... si toate acestea deoarece providerul meu(daca se poate numi asa) este jalnic ... e unu dintre Astral si RDS ... in fine ... intr-un final am reusit sa instalez gheimul asta ... ca orice demo e minimal ... putin text cu future si o tentativa de joc ... meniul este acelasi, grafica foarte putin schimbata ... nimic peste asteptari doar o mica imbunatatire la calitatea jocului asa ziselor vedetelor, jucatorii nu mai sunt asa obositi ca cei din editiile precedente ... si inca o imbunatatire am observat la executiile de la mare distanta ... astept jocul full sa vad daca o sa ma impresioneze si mai tare

Un comentariu:

Anonim spunea...

Chiar sunt curios daca vreun upgrade va depasi vreodata fifa 2002 .... :)