joi, decembrie 07, 2006

Craiova UE ... neah (2)

a doua impresie despre Craiova a fost putin mai prietenoasa ... nu am gasit pe la orele 18 un taxi care sa ma duca la destinatie ... mai exact Hotel Lido ... nici un taximetrist nu stia care este adresa ... tot internetul este "crezul" adreselor :D ... pana la urma am aflat adresa si ne-am indreptat cu viteza melcului pana la hotel ... un trafic infernal si nu stiu de ce ... un lucru care merita salutat este faptul ca firmele de taxi tin preturile foarte scazute ... doar 0,8 - 0,9 ron/km ... Super Tare ... nu am mai intalnit asa preturi mici prin alte orase pe unde am umblat ... Viva Taxi Favorit-Craiova ... se pare ca sunt si lucruri bune prin Craiova ... cam in 20 min. am ajuns la Hotel LIDO ... aveam rezervare facuta de vreo 3 zile ... este un hotel de 2 stele (**) dar eu zic ca merita ~3 stele ... mi-am inchiriat o camera dubla ... deh ... am zis ca am nevoie de mai mult spatiu ... si sa vezi lume uimire de uimire ... cand am ajuns in camera am ramas uimit si m-am adresat receptionerului ce ma insotea :

- Domnule, eu am cerut o camera dubla nu un apartament.
- Exact, aceasta este o camera dubla.

... nu vreau sa exagerez dar camera avea aproape 40-50mp ... era imensa ... baie proprie huge ... paturi duble imense ... si era asa de bine amenajata incat aveai senzatia ca esti intr-un apartament ... doar privirea putea delimita dormitoarele, sufrageria si biroul ;) ... sa nu mai vorbesc de preturi ... 110ron/camera_dubla fara mic dejun care era 20ron/persoana ... servicii de calitate la preturi avantajoase ...

~~ end part two ~~

Niciun comentariu: