miercuri, decembrie 13, 2006

viata studentului sucevean [ 1 ]



De mult imi doream sa relatez cu imagini si povestioare viata studentului sucevean• ... drept urmare am sa incep prin a prezenta locul unde poti deveni student sucevean ... Universitatea "Stefan cel Mare" Suceava ... aici este locul care te face student ... trebuie doar sa-ti iei inima in dinti pe timp de vara si sa depui un dosar la secretariatul facultatii pentru care optezi ... exact ... trebuie sa te deplasezi pe Str. Universitatii, Suceava ... nu este ca in filme - cu trimiterea cererii de inscriere prin posta si apoi astepti cu sufletul la gura sa primesti un plic "barosan" ce cuprinde actele de inscriere ... oarecum este un lucru bun sa faci miscare ... [aici sunt student si angajat].

... am sa incep cu prezentarea celei mai noi constructii a universitatii ...



~ teren de sport ultramodern ~
Pentru inceput am sa mentionez ca terenul de sport a fost construit in mai putin de 2 luni de zile.

Acesta are o suprafata utila de 2176 metri patrati si este dotat cu sistem de iluminare nocturna ... iluminarea este realizata cu ajutorul a 36 de reflectoare de mare putere prinse de membrana copertinei si sunt de tip antiflama pentru a se evita o posibila supraincalzire ... bineinteles ca exista si posibilitatea de a avea nocturna pe timp de vara atunci cand copertina este pusa la pastrare ... terenul de joc a fost acoperit cu mocheta gen gazon care va permite practicarea unui numar mare de sporturi cum ar fi : minifotbal, volei, baschet, hambal, tenis ... din cate stiu eu investitia totala se ridica la 18 miliarde lei vechi si face parte dintr-un amplu program de modernizare demarat de universitate.

Nu am avut ocazia sa ajung in interiorul "balonului" deoarece inca nu este disponibil studentilor ... tot din auzite, pe data de 16 dec 2006 acesta isi va deschide portile ... go go go ;)

... felicitarile sunt adresate Domnului RECTOR ...

... am o singura imagine cu locul unde s-a construit terenul chiar daca locuiesc la 10m distanta de el :D , dar promit ca in scurt timp o sa revin cu mai multe imagini ... sper ca la anul sa va pot prezenta si imagini cu bazinul de innot, bineinteles daca acesta va fi gata ;) ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

... felicitarile sunt adresate Domnului RECTOR ...

linge bine! poate iasa ceva!

ZeroViu spunea...

eu am considerat ca el este faptasul pentru tot ceea ce se intampla prin zona ;)